Double Chocolate Apple Muffins

ok.. šis ir mēģinājums nr.5. Šodien kaut kā galīgi neizdodas man te neko sakarīgi ievietot, tāpēc…. esmu nolēmusi visu pavisam vienkāršot.
būs links. un būs mani komentāri. Nekas vairāk.
nu labi.. varbūt arī bilde, bet, man smaga aizdoma, ka tieši tas ir tas, kāpēc man šodien tā neiet ar recepšu izvietošanu. :)

Da lab.. tad nu ķeramies pie lietas.
rudens laikā diezgan aktuāls paliek jautājums – ko iesākt ar tām lielajām ābolkaudzēm, kas noteikti mums katram mājās ir. Tad nu te būs – šokolādes ābolmafini. :)
Gala rezultātā gan diezko nepateiksi, ka tam ir jebkāds sakars ar āboliem, bet.. who cares! galvenais ka garšo labi! ;)
un šī arī ir laba alternatīva visiem tiem muffiniem, kuriem vajadzīgs sviests, jogurts, piens vai kāds cits produkts, kas tev ļoti iespējams mājās nemaz nav, kā man, piemēram.

Vēl tik papildināšu, ka no manas radošās puses šai receptei pievienoju arī tradicionālos ābolu papildinātājus – kanēli, mazdrusciņ muskatrieksta (lai gan, domāju, no tā nekādas dižās jēgas nebij) un labu sauju valriekstu. :)

Lai labi garšo!

#Počas_meistardarbnīca

#Počas_meistardarbnīca

Leave a Reply

